zaterdag 5 november 2011

Catrice - The Sydney Collection Eye and Cheek Palette


 Op woensdag 26 oktober was ik in het Kruidvat. Ik kan de verleiding nooit weerstaan om niet iets te kopen. Ik kwam bij het Catrice rek aan en zag dat de nieuwe collectie er lag. Aangezien ik niet heel erg veel geld heb, kocht ik alleen het Sydney palette en het Berlin nagellakje. Daar horen jullie overigens later meer over. Ik vind de voorkant ontzettend leuk gedaan, dus dat is al een pluspunt! Het palette kost €6,99.


Zo ziet het palette eruit als je hem open doet. Het doet me een beetje denken aan een Too Faced oogschaduw palet. Aan de onderkant zit een minioogpotlood. Er zat ook nog een kwastje bij, maar die heb ik eruit gehaald, omdat ik die toch niet gebruik. Een nadeel vind ik, dat toen ik in het Kruidvat stond, ik een palette pakte, hem open deed en merkte dat er al oogschaduws uitvielen. Ze zitten niet zo heel erg stevig vast. Natuurlijk kun je het weer vastlijmen, maar toch...


Dit zijn de kleuren. Links zie je twee blushes en de rest is allemaal oogschaduw. Allemaal hebben ze glitters. De één subtieler dan de ander. Alleen Harbor Bridge is mat.

 Dit zijn de swatches. Ze zijn zonder basis en droog aangebracht. Ik had verwacht dat de kwaliteit veel slechter zou zijn! Het is echt goed pigment. Gelukkig ook niet te poederig, waardoor je minder snel fall-out krijgt.


Pluspunten:
              • Budget-proof
              • Goede pigmentatie
              • Niet te poederig/korrelig
              • De oogschaduws werken makkelijk
Minpunten:
              •  Pans zitten (soms) wat los
Ik ben erg blij met het palette en ik raad hem zeker aan! Er zijn nog drie anderen palettes, dus als deze kleuren niks voor jou zijn, neem dan snel een kijkje in het Kruidvat!
Heb jij al iets gekocht uit de Limeted Edition en wat vind je ervan?
 
Copyright © SimplySize. All Rights Reserved.