vrijdag 4 november 2011

EOTD - Lovely Brown


Vandaag heb ik een Eye of the Day voor jullie. Dit is mijn eerste en ik moet nog heel erg wennen aan het fotograferen van looks, dus het is nog niet op zijn best. Ik hoop er snel beter in te worden! ;-) Ik heb een neutrale look gemaakt met veel shimmer.


Dit is een look die ik overdag zou kunnen dragen. Het verschilt natuurlijk per persoon, maar ik vind hem wel geschikt  voor naar school of stage. Je zou ook matte kleuren kunnen gebruiken om het nog draagbaarder te maken.



Producten die ik gebruikt heb:
            • Lancôme foundation
            • MAC blush - Springsheen
            • Catrice oogschaduwbasis
            • Sleek palette - Storm
            • Catrice allround mascara
            • Vaseline voor mijn lippen
Ik hoop dat jullie mijn look leuk vinden. Als je nog vragen hebt of opmerkingen, laat ze dan gerust achter.
 
Copyright © SimplySize. All Rights Reserved.