donderdag 3 november 2011

H&M Wishlist


Vandaag is het tijd voor mijn H&M wishlist. Ik vind het sowieso erg leuk om online rond te snuffelen, maar soms (heel vaak) wil je toch wel een aantal dingen hebben die je ziet. Dus zie hier de dingen die ik graag zou willen hebben! 

Toen ik ze zag was ik meteen verliefd. Wat een leukerds.
Prijs: €2,95
Ik heb al zo'n jurkje maar dan zonder mouwen en niet iets anders. Me likey!
Prijs: €9,95
Een leuk, simpel topje!
Prijs: €7,45

Ik vind hem zo schattig en ik hou van blauw!
Prijs: €19,95

En ik wilde nog mooie, zwarte hakken. Ik had ze wel, maar die waren te klein geworden. Deze lijken me erg fijn doordat de hak iets breder is en het heeft een plateau!
Prijs: €29,95

Eerlijk gezegd zag ik nog meer, maar dan zou het teveel worden van het goede. :)

Ik ben benieuwd of jullie nog leuke items gezien hebben op de website van H&M.
 
Copyright © SimplySize. All Rights Reserved.