woensdag 2 november 2011

Twitter

Twitter. Bijna iedereen kent het wel. Je kunt er neerzetten wat je maar wilt. Bijvoorbeeld wat je doet, wat je dwars zit, etc. Er zijn heel veel mensen die het geweldig vinden, maar er is ook een deel die het maar verschrikkelijk vind. Het is zinloos, volgens hen. Ik zelf ben van het gedeelte die het juist erg leuk vind! Ik bedoel, elke seconde vertellen wat je doet, is misschien overdreven. Maar af en toe wat neerzetten, kan volgens mij geen kwaad! ;-) 

Ik vind het super leuk om anderen te volgen. Zo kun je zien wat ze doen in hun dagelijks leven. Ik volg bijvoorbeeld heel veel meiden van verschillende beautyblogs, maar ook mijn eigen vrienden/vriendinnen. Als je het leuk vind, volg mij dan ook op Twitter. Klik hier.

Wat vind jij van Twitter? Vind je het zinloos of vind je het juist leuk?
 
Copyright © SimplySize. All Rights Reserved.