dinsdag 1 november 2011

Halloween met een vleugje tandarts...


Gisteren was het Halloween. Het is iets dat in Nederland niet heel uitgebreid is. Dat vind ik best jammer. Ik zou raar aangekeken worden door de mensen in mijn buurt, als ik met een kostuum rondloop. Het zou mij heel leuk lijken als het net zo normaal was als in Amerika. Hopelijk komt daar ooit nog verandering in...

Ik wilde sowieso niks gaan doen met Halloween, of in elk geval, ik had niks gepland. Ik zat op school en kreeg te horen dat ik naar de tandarts kon vandaag. Ik had al een paar dagen hele erge last van de linkerkant van mijn mond. Toen ik daar aankwam werden er foto's gemaakt en werd er duidelijk gemaakt dat ik een wortelkanaalbehandeling moest. Ik ben iemand die als de dood is voor naalden, maar heb het uiteindelijk wel gedaan. Ik moest gelijk denken aan een enge tandarts met ouderwets gereedschap, omdat het Halloween was. Ik kan nu nauwelijks eten, omdat kauwen pijn doet. Over drie weken moet ik terug komen en worden de laatste dingen gedaan die 2 uur (!) duren.

Dat betekende voor mij geen lekker snoep bij een horror film, maar ik ben in elk geval blij dat er wat aan gedaan is!

Hoe was jouw Halloween dag/weekend? Tell me!
 
Copyright © SimplySize. All Rights Reserved.