dinsdag 1 november 2011

Welkom op SimplySize!

Ik vind het altijd ontzettend leuk om te schrijven. Ik heb al twee keer geprobeerd een blog bij te houden, maar zonder succes. De eerste keer, omdat ik gewoon geen inspiratie had om te schrijven en ik te grote eisen aan mezelf stelde. De tweede keer, omdat ik moest worden opgenomen. Ik had een goede start gemaakt, maar toen ik hoorde dat ik werd opgenomen (sombere klachten/angsten), was ik er maar mee gestopt. Nu ik weer terug ben van weggeweest, leek het mij toch wel leuk om weer te beginnen! Ik heb een lay-out gemaakt waar ik mezelf fijn bij voel. Ik schrijf graag over beauty en blijf dat ook doen, maar ik wil niet vastzitten aan één onderwerp. Ik wil ook wel eens over anderen dingen kunnen schrijven! Hopelijk komt er nu niks tussen te staan en kan ik gewoon doen, wat ik leuk vind om te doen, en dat is schrijven!
 
Copyright © SimplySize. All Rights Reserved.